Tillbaka i skolbanken

Hej Hopp!      2008-03-16 11:35 Koh Tao, Thailand

Har ont om tid, ont om talamod och lider for tillfallet av dalig fantasi sa detta blir bara ett basic inlagg.

Gjorde en EFR (Emergency First Response) kurs igar, satt inne i ett klassrum hela dagen - medans solen for en gangs skull tittade fram och stekte manniskorna pa stranden. Men jag e int bitter - for nu har jag ett certifikat for forsta hjalpen!

Imorse borjade min Rescue Diver kurs, forst ett par timmar framfor skolbanken och eftermiddagen spenderades i poolen for praktiska ovningar. Det ar bade fysiskt och psykiskt jobbigt, samt att all information bara flodar och det ar halvknepigt att verkligen forsta begreppen pa engelska. Men det ar riktigt KUL! Gruppen bestar av mig, en 150kg tung tysk, en tanig australienare, instruktoren Bear och divemastern Ben. Imorgon ska vi ut med baten och fortsatta vara praktiska ovningar for att i overmorgon ha final exam - riktigt nervos!

Bor fortfarande med Jelle och Olivia! Nar vi inte dyker eller ligger pa beachen hanger vi pa nagon restaurang/bar, myser i rummet eller bara vandrar omkring. De lamnar mig dock i overmogon for att aka hem till Sverige..

Har du något att säga?
Postat av: Linda

Hej :) hur har din dag varit ? :D<3

2008-06-25 @ 16:02:19
URL: http://noppi.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gud vad det låter roligt, var bor du nu då? Inte i Sverige kan jag tänka mig :)

2008-06-25 @ 16:04:40
URL: http://anderssonemilia.blogg.se/
Postat av: REBECCA

2008-06-25 @ 16:05:35
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0