Koh Samet med sand som samet

Tudeloo! 2008-01-06 10:43

Resan fran Bangkok till Koh Samet gick bra, trots att bussen var forsenad och det visade sig att vi inte alls skulle fa aka i den stora dubbeldackarn som vi betalat for utan i en minivan.. och att vi fick aka en langsam fiskebat istallet for en speedboat, men det var en upplevelse i sig!

Pa baten traffade vi en trevlig finne och hollandare, pa jeepen fran hamnen traffade vi aven tva asskona israeler - vi alla beslot oss for att bo tillsammans. Forsta eftermiddagen lapade vi lite sol och avslutade med en trevlig middag mitt pa stranden foljt av en hel del sighas. Alla var lite trotta i mossan dagen efter sa jag och Emma tog en promenad pa en sandig vag ratt in i skogen. Emma fick bajsattacker lite da och da vilket var lite olagligt da det inte vimlar av toaletter ute i the middle of nowhere. Efter 2h effektivt promenerande var vi helst slut. Motte upp vart gang igen och avnjot annu en underbar middag. Istallet for ol drack vi alkoholfritt och tittade pa film, Zodiac och at banana splitt :)

Idag har vi haft var forsta beach dag, antligen har man fatt lite farg pa sin blekfeta kropp! Nu ska vi ska forsoka leta efter ett satt att komma ifran denna o for att bege oss till Koh Chang imorgon. Ikvall ska jag ata min sedvanliga Pad Thai with seafood, jummie, langtar redan!

tagen for 1min sedan ;)

Har du något att säga?

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0