kanske börja blogga igen?

har hållt mig härifrån i 6 månaders tid, faktiskt till och med glömt bort att jag hade en blogg... kom på det av en ren slump och i brist på annat slängde jag upp mina dagboksinlägg från min underbara resa i asien.

kanske får för mig att börja blogg igen, mest bara för att skriva av mig lite from time to time... får se hur mycket tid jag har till övers och hur uttråkad jag är.

för tillfället tar min nyfunna kärlek, chris, den tid som finns över. då han bor i england ses vi inte alls så ofta som jag skulle vilja, vilket resulterar i en stor mängd mail och msn'ande. ja ja, vi får se hur det blir med bloggen helt enkelt.

för er som är sugna på att bara sticka iväg, lämna allt, för att ut och resa och uppleva grejer säger jag bara - JUST DO IT
har sedan studenten för 2 år sedan tillbringar 3 månader i australien och nu 5 månader i asien. nu ska jag jobba ett halvår igen för att sedan, om allt går som planerat, flytta ner till thailand och jobba som dykinstruktör. come and visit!


divemaster videoshoot ban's diving resort. grym kul dag då vi alla klädde ut oss och bara flummade under vattnet.

Har du något att säga?
Postat av: Emilia

Åhh jaha, gud vad skoj. Vad gjorde du där nere? PLuggade eller? :)

2008-06-26 @ 11:36:28
URL: http://anderssonemilia.blogg.se/
Postat av: Debbie

Haha, skön bild :) Låter som en bra idé att skriva av sig i bloggen, det kan ju vara skönt att göra det ibland :)

2008-06-26 @ 16:06:18
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0