finhatten på och kuvertväskan fram?!

bokade hastigt och lustigt ett flyg till england, skavsta-liverpool, igår morse. egentligen hade vi väl en slags "överrenskommelse" att ses varannan helg. men icke. det är påtok för långt emellan.

i alla fall. det jag inte hade räknat med var att bli medbjuden på ett horse race.. visst, är man intresserad av hästar och sånt kanske det kan vara kul, nu är det bara två problem.

1. jag är inte ett dugg intresserad av hästar/hästsporter -är rädd för att jag kommer somna i en hästdynga
2. det är dresscode och champangemingel - har levt i flip flop och badshorts i ett halvår och trivs inte i sådana kretsar

mmm, kul i jul. men som en väldigt klok person sa "låtsas att du ska på maskerad, klä ut dig för att se ut som alla andra, klistra på ditt finaste leende och gå omkring med inställningen att du är bäst och vackrast"
ja, gör jag det kommer jag smälta in i mängden i alla fall.

huvudsaken är att jag får tillbringa helgen med honom, vilket är det enda som betyder något.

Har du något att säga?
Postat av: Emilia

Gud vad härligt!! Sånt ska jag nog också göra när jag har åldern inne :)

2008-06-26 @ 16:51:32
URL: http://anderssonemilia.blogg.se/

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0