Dykt med VALHAJ!!!

Hej hopp!   2008-04-03 09:36 Koh Tao, Thailand

Hade den basta fodelsedagen nagonsin, slappade pa stranden pa dagen och framat eftermiddagen blev jag bjuden pa drink efter drink. Giles bjod med mig pa middag pa Papas Tapas (otroligt god och svindyr restaurang) darefter inkasserades fler drinkar och ett dussintals ja-ma-hon-leva framtradanden. Jag blev erbjuden jobb pa Papas Tapas men tackade efter manga om och men nej till tjansten.. framst av tva andledningar 1 - det skulle ta upp for mycket tid fran min dive master utbildning 2 - jag skulle bli fast har for gott.

De senaste dagarna har jag varit ute och dykt, spelat poker, haft bbq party, legat och pillat navelludd i soffan och dykt med en VALHAJ!!! (bilder kommer om nagra dagar) Assisterar for tillfallet min forsta open water kurs, det ar riktigt skoj att fa vara med och hjalpa till - dock kravs det enormt talamod da hissen inte gar anda upp for vissa elever.

Har hyrt en semi-automatic scooter for 2000b per manad, det ar langt ifran en skonhet men den rullar ruskigt bra. Har fatt iordning allt i mitt rum nu och det ar riktigt hemtrevligt. Alla som bor dar, jag, Jimmy, Maleka & Aaron, har ett varsit sovrum, delat vardagsrum med tv & dvd, delat kok med frys, kyl & spis, delat badrum med varmvatten och spoltoalett.

Allt ar hur bra som helst med dagarna rullar pa alldeles for fort...

Tjolahopp!

Har du något att säga?
Postat av: lupum

var e du nån stans?

2008-06-25 @ 16:04:00
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, var det int svincoolt att dyka med valhajar??

Låter ju riktigt ballt!

Fjärilar i magen??

2008-06-25 @ 16:06:00
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra kväl! :D

2008-06-25 @ 16:06:37
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-25 @ 16:12:45

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0