Dive Master?!

Hej Hopp!    2008-03-25 13:37 Koh Tao, Thailand

Tiden bara flyger ivag har borta..! De senaste dagarna har jag spenderat liggandes i en kompis bungalow och tittat pa film, legat nere pa stranden o lapat sol och vart ute och slagit klackarna i taket. Igar akte jag och Rebecca, 29 fran England, till Shark Bay och snorklade och sag massa baby hajar!

Om TVA dagar fyller jag 21 och i present har jag hyrt in mig i ett hus for 2 manader har pa Koh Tao samt kopt mig sjalv en Dive Master utbildning :D Bidrag att fylla ut halrummen i min planbok ar mer an valkomna - har dock bytt kontonummer da mina kort ar avmagnitiserade. ICA banken 9270 - 831 893 4

Det ar runt 35'C i luften och 29'C i vattnet, bla himmel och sol varje dag. Att resa ensam ar inga problem over huvud taget - snarare tvartom! Jag gor vad jag vill, nar jag vill och det tar max 5min att traffa nagon trevlig manniska att umgas med.

Nu ska jag ivag och ata varldens godaste pizza pa restaurangen Farangos med nagra polare fran Ban's och sen pa vinprovning med Rebecca.


(lite skvaller, den engelska forfattaren Aaron till boken 'a morning in july', som handlar om bombattentatet i tunnelbanan, jobbar har pa ban's och englands prinsessa ar har pa besok veckan ut. kandis spotting ;)


(:

Har du något att säga?

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0