Bon voyage

                                          2008-01-27 12:50 Phuket, Thailand                        

Kort uppdatering:
tan laker riktigt bra efter alla konstiga piller och salvor israelerna forsett mig med (de var sjukvardare i den israeliska armen sa jag litar pa dem)

Lamnade Koh Tao igar klockan 20:00 tillsammans med sex andra entuiastiska dykare. Nattbaten ar val inte riktigt nagot jag rekommenderar - man sover som packade sardiner med ungefar 60cm liggyta var. Det blaste kraftigt och vagorna gjorde sa att allt och alla bara flog runt. Det var grymt kul att titta pa alla andra - speciellt nar det ligger 8 killar och skedar med varandra, haha. 05:00 anlande vi till Surrathani och tog darefter en buss vidare till Phuket, som tog ca 6 timmar. Val har har vi atit, checkat in stan och alla affarer. Har kopt en dyktroja som jag ska ha till mina badshorts - pa sa satt slipper jag den otroligt snygga vatdrakten ;)

Ikvall ska vi ut och festa (det blir lask for min del.. da israelerna gestikulerade att jag skulle sprangas om jag drack alkohol tillsammans med deras antibiotika.. bast att ta det sakra fore det osakra) och imorn formiddag beger vi oss ut mot Similan Islands.

Kommer sammanlagt gora 22 dyk och vattnet pa vastsidan garanterar i princip hur manga hajar, skoldpaddor, rockor och valar som helst. Sjukt nice!


Hor av mig om nagon vecka eller tva ;D

fyller pa brannan pa koh phanganredo for fullmoonparty :)

Har du något att säga?

Skriv av dig nedan:

Alias:
Kom ihåg mig?

mailadress: (publiceras ej)

bloggadress:

DU har fria händer:

Trackback
RSS 2.0